Gyakran ismételt kérdések
Termékek
Hol készülnek a termékeitek?
Hol készülnek a termékeitek?
Minden termékünk Magyarországon készül saját receptúra alapján, saját gyárunkban.
Milyen típusú termékeket árultok?
Milyen típusú termékeket árultok?
Termékeink széles palettát képviselnek. Egészen a tisztálkodószerektől vagyis a tusfürdőktől és szappanoktól, a funkcionális kozmetikumokon át, a magas minőségű arc-test és hajápolási termékekig minden megtalálható.
Vannak vegán termékeitek?
Vannak vegán termékeitek?
Termékeink jelentős része vegán. Az UW PREMIUM funkcionális termékek, valamint arcápoló termékeink minden egyes tagja vegán.
Végeztek állatkísérleteket?
Végeztek állatkísérleteket?
Mi nem végzünk állatkísárletek és törekszünk arra, hogy csak olyan alapanyag beszállítóval dolgozzunk akik szintén elutasítják az állatkísérleteket.
A termékek megfelelnek a legújabb EU kozmetikai előírásoknak?
A termékek megfelelnek a legújabb EU kozmetikai előírásoknak?
A termékeink mindenben megfelelnek az EU kozmetikai szabályozásának illetve minden egyes termék CPNP regisztrációval rendelkezik. A gyártás során pedig a GMP szabályai szerint működünk.
Van hivatalos tanúsítványotok?
Van hivatalos tanúsítványotok?
A termékek gyártására vontkozóan GMP tanusítvánnyal rendelkezünk.
Természetes anyagokkal dolgoztok?
Természetes anyagokkal dolgoztok?
Termékeink gyártása során törekszünk arra, hogy egy termékben minél több természetes hatóanyag kerüljön, de a termékek nem a natúr vagy bio minősítés elvei alapján készülnek.
Hol találom a termékek összetevőit?
Hol találom a termékek összetevőit?
MInden termék pontos INCI listáját megtalálhatod a termék oldal bal oldalán lévő ÖSSZETEVŐK menüpont alatt.
Elérhetőek termékminták?
Elérhetőek termékminták?
Számos termékünkből tudsz termékmintát vásárolni. A mintákat vagy a TERMÉKMINTÁK menüpont alatt találod, vagy az adott márkán belül a termékek között, amennyiben a márkára szűrsz.
Mit jelent, hogy "egyedi receptúra" alapján dolgoztok?
Mit jelent, hogy "egyedi receptúra" alapján dolgoztok?
Röviden annyit jelent, hogy minden termékünk receptjét mi magunk fejlesztjük ki saját laborunkban és mi gyártjuk a késztermékeket is.
Miben különbözik a klasszik és a prémium termékcsalád?
Miben különbözik a klasszik és a prémium termékcsalád?
Az UW CLASSIC termékcsalád a hagyományos népi tapasztalatok alapján lett kifejlesztve. Minden egyes termékben egy fő növényi hatóanyag adja a termék alapját. AZ UW PREMIUM termékek magasabb hatóanyagtartalommal készülnek és több növényi hatóanyag kombinációjából épülnek fel, melyek egymás hatását szinergikusan erősítik. Az UW PREMIUM termékcsalád minden darabja vegán.
Van online tanácsadás?
Van online tanácsadás?
Természetesen minden femerült kérdésedre válaszolunk. Akár az oldalon található chat ablakban is írhatsz nekünk vagy hívd a főoldalon feltüntetett telefonszámot!
Termékválaszték
Kaphatóak professzionális használatra szánt termékek?
Kaphatóak professzionális használatra szánt termékek?
Igen. Masszázskrémeink professzionális felhasználásra készültek, de otthoni felhasználására is alkalmasak. Továbbá az UW PREMIUM termékeket is ajánljuk masszőrök, természetgyógyászok részére is magas növényi hatóanyag tartalmuk miatt.
Elérhetőek gyerekeknek szánt termékek?
Elérhetőek gyerekeknek szánt termékek?
Baba és gyermek termékeink hamarosan érkeznek az oldalra. Jelenleg elérhető az UW PREMIUM Sun Lotion for Babies and Kids, illetve az UW CLASSIC és UW PREMIUM termékek közül vannak olyanok, melyeket biztonsággal használhatsz kisgyermekek esetében is.
Milyen gyakran frissül a termékkínálat?
Milyen gyakran frissül a termékkínálat?
Termék kínálatunk folyamatosan bővül. Kövesd az oldalt és a kiemelt újdonságok között találod majd az új termékeket.
Külföldön is megtalálhatom ezeket a termékeket?
Külföldön is megtalálhatom ezeket a termékeket?
Termékeinket Romániában és Németországban is megtalálhatod a boltok polcain, de a KrémMester oldalról Európán belül házhoz szállítjuk Neked a termékeket.
Vásárlási tudnivalók
Csak regisztrációval tudok vásárolni?
Csak regisztrációval tudok vásárolni?
Regisztráció nélkül is tudsz vásárolni. Viszont azt ajánljuk, hogy szánj néhány percet a regisztrációra, mert számos előnnyel járhat számodra. Például vásárlásaid után pontokat tudsz gyűjteni, melyek felhasználsával kedvezményekhez juthatsz.
Hogyan tudom megtekinteni a kosaramat?
Hogyan tudom megtekinteni a kosaramat?
Kosarad aktuális tartalmát a vásárlás közben bármikor megtekintheted, amennyiben rákatintassz a jobb felső sarokban található kosár ikonra.
Hogyan fejezem be a vásárlást?
Hogyan fejezem be a vásárlást?
Vásárlásodat a kosárban tudod véglegesíteni. A megrendelésedről pedig emailben küldünk visszaigazolást.
Fizetés és szállítás
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A küldemények házhoz szállítása a pénztárban megadott szállít partnerek által történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Szállítási díjaink az ország területén egységesek. A házhozszállítás mellet automatákat is igénybe vehetsz. Magyarországon kívüli szállításra vonatkozóan szintén a pénztár folyamat során tájékozódhatsz. A szállítási lehetőségek és árak tekintetében bővebb tájékoztatást az Általános Szállítási Feltételek között találsz.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Milyen fizetési módok közül választhatok?
1. banki átutalás – (megrendelésed leadásakor e-mailben értesítünk, hogy rendelésed „függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelésed aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt elküldünk Neked)
2. utánvét – (készpénzes fizetés házhoz szállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának) utánvét díja: 360 Ft
3. Bankkártyás fizetés a Shopify Payments-en rendszerén keresztül.
Mit csináljak, ha elrontottam valamit vásárláskor?
Mit csináljak, ha elrontottam valamit vásárláskor?
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.
Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben olyan probléma merült fel a rendelés során, melyet javítani szeretnél, akkor amint észleled, kérünk, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat!
Elállhatok a vásárlástól?
Elállhatok a vásárlástól?
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.) csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Mit kell még tudnom az online vásárlásról?
Mit kell még tudnom az online vásárlásról?
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „Vevőszolgálat” vagy „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
100% Garancia
Hogyan vehetem igénybe ezt a garanciát?
Hogyan vehetem igénybe ezt a garanciát?
1100%-os pénz visszafizetési garanciát vállalunk, ha nem vagy elégedett termékünk minőségével!
Ahhoz, hogy jogosult légy erre, csupán 3 dologra kell figyelned:
1. 30 napnál ne legyen régebbi a megrendelésed
2. tartsd meg a számlát
3. legyen meg a termék 70%-a
Mit tegyek pontosan, ha élni akarok ezzel?
Mit tegyek pontosan, ha élni akarok ezzel?
Lépj velünk kapcsolatba a következő elérhetőségek egyikén:
Telefon: +36 70 330 5221
E-mail: info@cclaboratory.eu
24 órán belül válaszolunk.
Vannak-e kizáró okok?
Vannak-e kizáró okok?
Igen. Ha csomagot rendelsz, garanciát csak a teljes csomagra érvényesítheted, külön-külön az egyes termékekre nem. Ennek elsősorban számviteli okai vannak. A csomagot egy tételben fizetted ki.
Az akciós, több terméket tartalmazó csomagokkal szintén ez a helyzet: a garanciád csak abban az esetben él, ha minden terméket visszaküldesz.
Kuponokra, ajándékutalványokra a 30 napos pénz visszafizetési garancia nem érvényes, de a vásárlástól 14 napig elállhatsz, amennyiben a kupon/ajándékutalvány használatát még nem kezdted meg.
Pénz visszafizetési garanciát csak azokra a termékekre vállalunk, melyeket közvetlenül a kremmester.hu oldalról vásároltál. Amennyiben máshol vásároltad a termékeinket, úgy a garanciát nem érvényesítheted.